ZASADY KSZTAŁCENIA

Stąd też pomysł podjęcia przez wybra­ne uczelnie w kraju, kształcenia pedagogów o specjalnościach w zasadzie interdy­scyplinarnych, kojarzących kompetencje pedagoga oraz specjalisty z zakresu tech­nologii informacyjnej. Przykładem takiego podejścia, będzie działalność prowadzona w Zakładzie Technologii Kształcenia w IP UMK, kierowanego przez profesora Broni­sława Siemienieckiego. Formy praktycznego działania to specjalizacja „Komputery w edukacji” obejmująca studentów IV i V roku pedagogiki w UMK oraz prowadze­nie Podyplomowego Studium Technologii Informacyjnej w Nauczaniu Niestacjonar­nym. Znaczącą rolę odgrywa wrocławska szkoła profesora Macieja Sysły, w której od wielu lat podejmowane są wielopłaszczyznowe działania na rzecz upowszechnia­nia technologii informacyjnej w polskiej szkole.

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)