WIĘKSZA LICZBA

W ce­lu pozyskania większej liczby klientów reklamodawcy techniki te łączą (tworząc ich różne kombinacje), modyfikują, manipulując w ten sposób odbiorcą. Im bardziej manipulacja jest zakamuflowana, tym większe jest prawdopodobieństwo, ze reklama trafi na „podatny grunt” – nieświadomego klienta, którego przekaz skusi do’zakupu towaru czy skorzystania z usługi. Każdy człowiek — młody czy w starszym wieku niechętnie dopuszcza do siebie myśl, że podlega wpływom przekazów medialnych albo innych oddziaływań perswazyjnych. Tworzy wizję samego siebie jako jednostki niezależnej, która podejmuje samodzielne decyzje bez wpływu z zewnątrz. Jednakże pomimo tych przekonań telewizja wywiera wpływ podświadomy, niezależnie od tego czy człowiek tego chce czy nie.

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)