TECHNIKI I NARZĘDZIA INFORMATYCZNE

Analizę zjawiska samokształcenia wspomaganego technikami i na­rzędziami informatycznymi, w oparciu o badania jakościowe na grupie wybranych studentów pedagogiki. Odpowiada napytania:, „Jakie informatyczne metody samokształceniowe stosują i doskonalą studenci pedagogiki we własnej pracy umysłowej?”, „Jakie są ich charaktery­styczne cechy w porównaniu z tradycyjnymi technikami samokształceniowymi? . Przedsta­wione są cztery grupy technik informatycznych. We wnioskach podkreślono konieczność pre­zentowania i modelowania omawianych technik w ramach niektórych przedmiotów w czasie edukacji w szkole wyższej.Wykorzystanie komputera z jego możliwościami magazynowania, przetwarza­nia oraz prezentowania informacji w procesach samokształcenia i samodoskonale­nia nie zmienia zasadniczych celów tych działań.

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)