SZKOŁA PEDAGOGIKI

Niemiecka szkoła pedagogiki medialnej, stworzona przez D. Baacke, zakłada, że dzieci posiadają wrodzone kompetencje medialne, pozwalające na prawidłowe odczytywanie komunikatów medialnych. Prawidłowe w takim znaczeniu, że za­bezpieczające przed ich szkodliwym wpływem, umożliwiające przyjęcie tego co odpowiada aktualnemu zapotrzebowaniu rozwojowemu i możliwościom emocjonal- no-poznawczym dziecka. Być może dzieje się to za sprawą tych samych mechani­zmów psychologicznych, które pozwalają dzieciom na bezpieczną recepcję okrut­nych baśni. Dodatkowe światło, poszerzające pole interpretacyjne, rzucić może przypomnienie pochodzenia i rozumienia pojęcia prawdy. „(…) jest różnica pomię­dzy koncepcją grecką i żydowską.

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)