SPOTYKANE OBRAZY

Młodzież spotyka również obrazy przemocy i okrucieństwa w trak­cie interakcji z bardzo popularnymi grami komputerowymi, których producenci ba­zują na gustach nastolatków dotyczących rodzajów preferowanych obrazów telewi­zyjnych. Oglądane sceny, poprzez tzw. trening agresji (S. Juszczyk, 2000, s. 113), nie pozostają bez wpływu na młodych ludzi, kształtują u nich postawy agresywne, czego dowodem są opisane zachowania. Dzieci wzrastając w przeświadczeniu o powszech­ności występowania agresji stosują ją w codziennym życiu.Dodatkowym uzupełnieniem ulubionych programów telewizyjnych są reklamy, których głównym przeznaczeniem jest zachęcenie potencjalnych klientów do kupna towaru. Producenci reklam wykorzystują różne techniki oddziaływania psycholo­gicznego, zarówno te jawne, jak i zakamuflowane: stosująperswazję, modelowanie, prowokowanie emocji czy wzbudzanie potrzeb .

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)