REKLAMOWANE PRODUKTY

Młodzież, na co dzień rzadko kupuje reklamo­wane produkty ze względu na ich wysoki koszt w stosunku do otrzymywanych kwot kieszonkowego. Jedynie przypadające w roku ważne święta rodzinne, kościelne czy ogólnospołeczne są okazją do sprawienia komuś prezentu w postaci droższego od innych — reklamowanego produktu. Tylko 18% respondentów — tak wynika z moich badań – wybiera z półki sklepowej wyłącznie towar zachwalany przez media. Mło­dzież ulegająca perswazyjnym przekazom reklamowym wywiera nacisk na rodzi­ców, aby kupowali odzież i obuwie z prestiżowych firm: Adidasa, Fila, Levis a czy Wranglera, których produkty są znacznie droższe od innych mniej znanych firm.

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)