OGLĄDANIE REKLAM

Z moich badań wynika, że prawie tyle samo młodzieży lubi (42%), jak i nie lubi (52%) oglądać reklamy, a filmy reklamowe traktują jako swego rodzaju rozrywkę, dodatek do ulubionych programówJNastolatkom najbardziej podobają się filmy re­klamowe zawierające humor, na kolejnym miejscu według rankingu wskazań prefe­rują podkład muzyczny, dalej efekty specjalne, w mniejszym stopniu liczy się sama treść przekazu – produkt czy usługa, najmniejszą uwagę przywiązują do sloganu i bohatera. Nastolatki preferują, więc przekazy reklamowe dostarczające mocnych wrażeń emocjonalnych: śmieszne, efektowne, barwne, z dobrym podkładem muzycz­nym. Reklama w życiu nastolatków pełni przede wszystkim funkcję rozrywkową, w mniejszym stopniu infonnacyjną.

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)