NA RZECZ HUMANIZACJI

Dlatego też warto przypomnieć, że prace nad programem humanizacji w zakładzie pracy, także w szkołach rozpoczyna jej kierownictwo (dyrekcja), a in­spiratorem i aktywnym współuczestnikiem takich działań powinna być dobrze do tego przygotowana państwowa i społeczna inspekcja pracy. Na rzecz humanizacji pracy, przyjmując, że szkoła jest także dla ucznia i studenta miejscem pracy, na ogół podejmuje się takie działania jak: 1) człowiek—technika i tech­nologia; 2) człowiek – środowisko fizyczne; 3) człowiek – warunki ekonomiczno-pro- dukcyjne; 4) człowiek — organizacja; 5) człowiek — warunki socjalno-bytowe; 6) czło­wiek – człowiek. W rzeczy samej przedmiotem edukacji i działań praktycznych w miejscu pracy powinna być m.in. ochrony zdrowia i innych sfer życia w relacji, czło­wiek – technika i technologia.

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)