CHĘĆ DORÓWNANIA INNYM

Zdają sobie oni sprawę z niemożności dorównania kolegom, a rozbudzone przez reklamy, niemożliwe jednocześnie do spełnienia pragnienia, po­wodują frustracje budzące mechanizmy obronne: w tym agresję prowadzącą najczę­ściej do przemocy. Młodzież, spośród przekazów reklamowych najbardziej lubi oglądać reklamy młodzieżowych czasopism, np. Bravo, Bravo Girl, Popcorn. Lubi także reklamówki artykułów spożywczych: czekolad, batonów i napojów: Coca-Coli, Pepsi, Fanty. Z za­interesowaniem patrzy również — głównie chłopcy — na reklamy sprzętu elektronicz­nego: komputerów, wież Hi-Fi, telefonow komórkowych oraz samochodow. Dziew­częta natomiast chętnie oglądają reklamówki kosmetyków znanych i prestiżowych firm: Adidas, Nivea.

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)