BADANIA EMPIRYCZNE

Badania empiryczne dowio­dły również, że preferowane przez młodzież programy telewizyjne mogą kształtować posta­wy: agresywną i konsumpcyjną, które negatywnie wpływają na relacje pomiędzy uczniami w szkole. Artykuł postuluje o prowadzenie w szkołach obok zajęć edukacji medialnej również pro­gramów profilaktyczno-wychowawczych zapobiegających i niwelujących zachowania agre­sywne, a także pedagogizację rodziców w zakresie niebezpieczeństw związanych z ogląda­niem przez nastolatków programów telewizyjnych nie przeznaczonych dla młodych odbiorców.Nikt ze współczesnych ludzi nie ma wątpliwości, że telewizja w obecnych cza­sach, przekształcania gospodarki w wolnorynkową, dostarcza negatywnych wzorów postaw i zachowań .

Cześć, mam na imię Matylda i technika to moje hobby. Chciałabym rozwijać się w tym temacie, a także abyście mi towarzyszyli! Mam nadzieję, że moje wpisy będą wam się podobać i będziecie oczekiwali ich większej ilości 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)